tiistai 16. elokuuta 2011

Sateen sattuessa


Sateen sattuessa lenkkeillään sade säällä, mutta oltiinpa me märkiä kun tultiin metsästä, mutta taas oli uusia kanttarellejä syntynyt ja löydettiin kastikeainekset. Koirat nukkuvat pitkin pituuttaan kun vesi ropisee katolla, melkein teksi mieli itsekkin kömpiä peiton alle ja nukahtaa sateen ropinaan, mutta vielä täytyy valmistella huomiset koirien ruuat ja vasta sitten voi uinahtaa. Kennelliittokin ilmoitteli tänään, että pennut on rekisteröity joten rekisterikijojen odotetan saapuvan lähipäivinä, jotta voin ne sitten lähetellä pentujen omistajille. Olen tässä jutellut pentujen omistajien kanssa ja he ovat huomanneet saaneensa aika vilkkaita ja eläväsisiä pentuja ja olenkin korostanut pentujen hyvää sosiaalistamista ja kouluttamista, nämä pennut ovat myös hyviä tulevia harrastuskoiria, sillä intoa ja energiaa ei tule puuttumaan, ei näistä sohvaperunoita olisi voinut tullakkaan sillä iskä Enzo ja äippä Milana kumpikin pursuivat jo pentuina energisyyttä vilkkautta ja iloisuutta.



Apua saako tuo pieni  "terroristi" kiusata mua, viekää se takaisin.



Anteeksi en mä pure sua enää poskesta leikitäänkö.



Kuka viihdyttäisi pikkuista Nelsonia, ettei tarvitsisi ryhtyä tekemään pahojaan.



Katsokaa mitä mä nyt syön tulkaa ottamaan pois.



Tahtoo Mooseksen kepin.



Syö Mooseksen



Tulkaa nyt auttamaan ja pelastakaa mut Nelsonilta, täällä huutaa Mooses.



Terveisiä vaan veljeni Mooses minä ymmärrän sinua niin hyvin täällä Mandy riiviö Lyylin isosisko.



Minä en ole riiviö olen vain hieman vilkas



Minun kanssani voi leikkiä



Pikkuiset piraija-vauvat olisivat kateellisia noista hampaista



Lyyli seikkailee



Me ollaan lenkillä, ne yrittää väsyttää mua.



Koti näkyy jo



Kokkolan prinsessa Lyyli


Mooses ja Mandy lähettävät terveisiä siskolleen Milanalle, me ymmärretään miksi lähetit nämä lapset meille halusit jakaa äitiyden iloja meillekkin.


 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti