maanantai 29. elokuuta 2011

Tauti sai yliotteen


Olin koko viikonlopun jo kipeänä ja eilen illalla sitten tauti otti oikein niskalenkin ja nosti kuumeen, no raahauduin tänään töihin koska kuvittelin olevani jotenkin tärkeä koska oli kolme palaveria, no yleisön pyynnöstä minut lähetettiin kotiin kahden aikaan  ja olenkin nukkunut koko iltapäivän. Sängyssä on käynyt monta kaveria sitkein ehkä on ollut Löpö joka on nukkunut minun päälläni. Parhaita flunssia mitä minulla on ollutkaan, toivotavasti olen jo aamulla paremmassa jamassa ja jaksan olla huomenna koko päivän töissä, koiratkaan eivät päässeet tänään lenkille, sen verran huimasi ja paleli ja oksetti, kumma kun ei edes tiedä mitä teki eniten, ehkä hikoilutti. Ilokseni löysion taas sähköpostista pentupostia ja tässä hauskoja kuvia Nelsonin kotoa.



Nelson



Tässä porskuttaa Nelson hip hei hurraa



Ai hieno poseeraus



Minun keppini



Hieno keppi jonka sain huijattua Moosekselta



Hei joka saa liikkua mä nukahdin tähän



Eikö jo riitä poseeraukset



Katsekontakti



Takakautta kerien puren Moosesta poskesta



Mooses pitää huolta pikkuisesta Nelsonista.



Mahtava leijona


Kiitos taas kuvista ja hauskoista jutuista, pentutarinat on niin ihania. Menen nyt jatkamaan sairastamista, että ehdin saada sen valmiiksi aamuksi.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti