tiistai 6. syyskuuta 2011

Naukkis eläinlääkärissä


Tänään suunnistimme taas kohti Vettoria ja Raisiota, sillä Naukkis oli vielä rokottamatta, koska kun viimeksi matkustimme kyseiseen paikkaan pääti naukkis olla osallistumatta retkelle, tällä kertaa minä ennakoin tilanteen. Naukkis oli maannut sisällä kolme päivää ja juuri tänä aamuna hän sitten olisi lähtenyt hiiri jahtiin, mutta minä aavistin, että saan mennä yksin rokotuksiin jos päästän kissan ulos joten Naukkis ei sitten mennyt ulos ja voi kuinka tuo kissa oli minulle vihainen. Tällä retkellä Naukkis kosti minulle oikein viimeisen päälle, minä laitoin koppaan kauniin keltaisen fliisin, että on kiva matkustaa ja mitä tekee naukkis no pissaa tietystikkin koko peiton ja samalla sotekee itsensä, no olipa taas kiva. Eläinlääkärin kanssa sitten puhdistettiin kissaa ja koppaa, no mitä tekee Naukkis tulomatkalla, en viitsi kertoa muuta kuin sen, että olin tukehtua siihen hajuun mikä autossa oli. Loppu hyvin Naukkis on rokotettu. Diwan kanssa käytiin kiertämässä peltoja, minusta nuo viljapellot ovat niin kauniita kun vilja on leikattu, Tänään koirat saivat myös herkkuja eli ruokalistalla oli sydänjauhelihaa ja naudanmahaa vihannespedillä, ja hyvin maistui.



Khaimas Lighting Luna



Mailman paras koira



Minun nassukkani



Nätti kuin sika pienenä


Minulla oli myös vauhdikkaita lenkkikavereita



Täältä tulee Pilvi



Kurvit suoriksi



Ja täyttä vauhtia eteen päin



Pilvet lentävät matalalla



Täältä sitten lentää paikalle Lotta



Vauhtia ei puutu tästäkään menosta



Tuolla menee juna



Ja täyttä vauhtia eteen päin



Kaverukset Pilvi ja Lotta



He kulkevat omia polkujaan



Mutta onneksi samaan suuntaan



Calotta Leo von der Seewiese ja tietystikkin Bernobanin Boutabilvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti