tiistai 20. syyskuuta 2011

Sieniä, sieniä


Metsästä ei kertakaikkiaan pääse pois ilman sieniä niitä on kaikkialla ja minun uudella sienkikuivurilla on joka ilta töitä kun se kuivata puksuttaa. Diwan kanssa käytiin tänään lenkillä ja päätin että nyt en ryhdy keräämään mitään sieniä, mutta kuinkas kävikään kun ei ollut pussia niin piti täyttää hupparin huppu sienillä. Diwa ihmetteli moista puuhaa hymyssä suin. Pieni prinsessa Kokkolasta on lähettänyt viikko lärpäkkeen ja hyvää kuuluu molemmille tytöille niin Mandylle kuin Lyylillekkin.



Lyyli ja Mandy matkalla taikametsään



Täällä on tosi jännittävää



Belunan Magic Lyyli



Onneksi pikkuinen Magic tuntee olonsa kotoiseksi taikametsässä.



Ihania metsän tuoksuja.


Syksy näyttää tekevän tuloaan oikein koko voimallaan ei ole enää kesää jäljellä vaikka soisi olevan vielä kauniita päiviä. Viime yönä tunsin melkoista ahdistusta kun Diwa nukkui toisella puolella ja Milana toisella ja Pilvi mun tyynyllä oli kuin olisi ruuvipenkissä nukkunut. Vartalon kuorintakin tuli tehtyä, sen verran oli hiekkaa sängyssä, mutta mä en hennonut millään siirtää koiria pois kun nukkuivat niin suloisesti, mieluummin sitten valvoin ja kuuntelin tuota ihanaa tuhinaa. Mä luulen että mä olen täysin hurahtanut noihin koiriin.



Bella koki ylätyksen kun metsässä olikin naapurin Inga ja Ritu



Ritu oli niin nopea, ettei nopea kamerakaan meinnannut pysyä mukana



Tervehdys mä olen Ritu, miksi et huomaa mua.



Näetsä nyt mun kun mä olen tässä paikoillaan.



Bella pystyi tosi tehokkaasti olla näkemättä tuota Ritu-pentua, vaikka Ritu yritti kaikkensa niin kun ei huomaa niin ei huomaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti