tiistai 18. lokakuuta 2011

Bianca oli tänään kuvauksissa


Tällä kertaa ei sitten ollutkaan kysymys valokuvauksesta vaan lonkka- ja kyynärkuvauksesta. Biancan silmät myös peilattiin ja niin ihanaa silmät olivat terveet. Lonkka- ja kyynärtulokset lähetettiin sitten Kennelliittoon vahvistettavaksi ja hetki pitää vielä niitä jännittää, kyllä lääkäri minulle jo kertoi oman arvionsa mutta en sitä vielä julkaise koska se on vahvistamaton tulos. Biancalla on ollut hieman hutera olo kun aina se on koiralle rankkaa kun rauhoitetaan oli siinä lääkäreillä punnertaminen kun lähes 60 kg velttoa BB:tä piti saada pöydälle. Minun koko aamupäivä meni töissä pilalle kun koko ajan näin BB:n silmät jotka katsoivat minua aamulla kysyvästi miksi mamma minä en saa ruokaa, mamma oletko unohtanut minut, mamma olen oikein kiltti voitko anttaa minullekkin herkkuluun jota kaikki muut syövät, en pystynyt itsekkään syömään töissä kun harmitti niin kovasti.  Onneksi meillä oli sitten herkkuruoka odottamassa kun tultiin kotiin siis Biancalla oli ei minulla suinkaan.



Kauniit silmät ja



Ja mikä kaikkein parasta niin ihan terveet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti