sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Pyhäpäivän rauhaa


Aamulla käytiin Mikkelin markkinoilla Liedossa ja olipas kaunis sää houkutellut paljon väkeä markkinoille, markkina ostoksena ainoastaan mattopiiska, koska koira söivät entisen. Meinasin ottaa Pilven mukaan, mutta onneksi en ottanut oli niin ahdasta ja tungosta. Koirat ovat aterioineet ja tällä kertaa ruokalistalla oli lantturaastetta höystettynä kesäkurpitsalla ja ruusukaalilla ja tietystikkin lihaa, joka tällä kertaa oli heppaa. Pilvi on kovasti auttanut KePoa kanalan lattian teossa ja juuri näillä hetkillä lattia alkaa olla valmis. Sitten vain väliseinä, sähköt ja niin alkaa kanala olla valmis. Minulla on jo paljon sisustusideoita ja odotan että pääseen niitä toteutttamaan. Einarille ja kanoille 1- eteen päin on jo kerrottu että muutto häämöttää.



Miksi tuo Diwa saa olla tuolla kukkapenkissä , minä vaan kysyn?



Huutakaa sille heti pois kukkapenkistä niin kuin mulle aina kiljutaan.



Höh en minä tee pahaa kukkasille



Mä vain nukun niiden vieressä.



Eri säännöt Diwalla kuin muilla, BB mä olen samaa mieltä Diwa heti pois kukkapenkistä. Kyllä mekin voitaisiin olla söpöjä jos saataisiin mennä kukkapenkkiin.



Mitä nuo nuoret meuhkaa antakaa Diwan olla kukkapenkissä jos kerran haluaa.



Luna eikös olekkin hauskan näköistä kun Diwa on kukkapenkissä ja se harmittaa noita nuorikoita. Hauskaa on katsotaan nyt saako ne Diwan pois kukkapenkistä.



Näette ihan väärin en minä enää ole kukkapenkissä, en ollenkaan menin jo talon taakse.



Mä en kestä se on vieläkin kukkapenkissä ja luulee olevansa ihan piilossa, tyhmä mamma jos et näe että se makaa siellä ihan kukkien joukossa.



Onks se tosiaan vieläkin siellä, ai joo mä näen sen silmät.


Kuvaterveisiä on tälä kertaa tullut Milalta Perniöstä, ja sielläkin touhuaa vilkas leotyttö joka rakastaa aitoja rokseja.



Belunan Magic Mila



Seuraavaksi minä kasvatan etujalat



Aina kujeet mielessä.



Ruoka maittaa hyvin.



Poseerauksen alkeita jo opetellaan.



Näin kauniisti Mila seisoo. Kiitos Arja kuvista.


Sitten minä nappasin Vesalta aivan ihanan kuvan Kassusta ja Pontuksesta.



Tuo tumma poika taustalla on Belunan Kingly "Pontus., etualalla Kassu. Komeat pojat. Bella-mammalta lipaisut Pontus-pojalleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti