sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Hyvää Isänpäivää


Isänpäivän vietto aloitettu soitolla omalle isälle, joka oli mennyt kalaan ja vasta nyt päivemmällä tavoitin hänet, mutta onneksi kortti ja lahja olivat jo tavoittaneet hänet aikaisemmin. Kohta lähdemme juhlimaan KePon isää mutta sitä ennen meillä oli ihana pikisilmä musta naama viettämässä isänpäivä lenkkiä. Enzolle lämpöinen kiitos sinne tähtien tuolle puolen ihanan valloittavan lapsukaisen jätit meidän iloksemme.



Belunan Magic Paloma MIlanan ja Enzon rakkauslapsi.



Metsässä oli niin mukavaa



Äippää odota mua



Pilvi älä jätä



Mennään yhdessä



Me nuuskutellaan yhdessä



Me juostaan yhdessä



Mä menen tänne mihin te olette menossa



Minä olen nyt piilossa



Paloma löysi PIlven hah hah haa



Äiti ja tytär



Seuraa johtajaa leikki



Kuka on istunut minun kivelläni?



Minä se olin



Varvikossa pieni leolapsi



Nätti


Kiitos Tarja kun tulit meidän kanssa lenkille oli niin SUPER IHANAA nähdä Palomaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti