lauantai 10. joulukuuta 2011

Onneksi tämä päivä ei ollut viimeiseni


Lähdimme aamulla hirvittävässä kelissä ajamaan Urjalaan hakemaan lihaa ja luita koirille ja puolimatkassa suunnilleen KePo lähti ohittamaan toista autoa n. 80 vuhdissa ja silloin auto lähti vesiliirtoon, eli auton ohjattavuus hävisi ja auto vain puski suoraan eikä suostunut palaamaan omalle kaistalle, edestä lähetyi auto ja Kepo huusi ei käänny nyt käy huonosti, noin muutama kymmen metriä ennen yhteentörmäystä auto koukkasi oman kaistan kautta linja-autopysäkin kautta takaisin ohituskaistalle ja vasta sen jälkeen KePo sai auton käännettyä omalle kaistalle. En koskaan ole säikähtänyt näin kovasti, ei muuten nukuttanut yhtään loppumatkasta. Hetken matkaa jatkettuamme oli linja-auto siirtynyt pellon puolelle. Suojelusenkeli oli meidän matkassa tänään, kiitos siitä. Luita ja lihaa saatiin haettua ja reissun kohokohtahan oli tietystikkin kun päästiin moikkaamaan Pepiä. On siinä hyväluontoinen koira ja niin nallekarhumaisen ystävällinen. Minä sain niin monta ihanaa koirapusua että ei mitään määrää. Pepi on kyllä viisas koira , sillä Pepi ymmärsi kaikki mitä perheensä hänelle puhui, Pepi tietää myös pihan rajat eikä aitoja ole tarvittu vaan Pepi pysyy pihalla vaikka nytkin ihan vähän matkan päässä oli kolme koiraa vapaana. Aivan uskomattoman hyvin opetettu koira.



Tervehdys teille



Siis oikeesti, ettkö tuoneet mitään tuliaisia minulle?



Mikä pukki tuo mulle paketin ei jaksa odottaa voiko saada sen heti.



Mä olen tosi kiltti joten antakaa mun joululahja heti tänne.



Näitä lähikuvia riittää koska me seurusteltiin Pepin kanssa kielen lipaisun päässä toisistamme.



Rapsuta lisää tekee hyvää



Näytä nyt miten kauniisti istuu ja hymyilee kameraan.



Onko kaunis hymy?



Hei tulkaa katsoman mitä naapurit taas hommailee.



Belunan Fazer Bebita "Pepi" (Carlotta Leo von der Seewiese ja Yestas Enzo)



Seisoo tosi kauniisti



Kaunis tyttö



Selkää särkee ja väsyttää, mutta pakkasiin on nyt pussitettu 101:den päivän luuannokset ja 98 päivän liha-annokset ja koirat kiittää kun ruokahuolto pelaa.


Sitten olen saanut fanipostia tuolta "Sotkamon Jymy:n tytöiltä" Mandylta ja Lyylitä.



Minä olen rauhallinen koira ja vietän iltani torkkuen



Erehdys, sillä minä en ole rauhallinen minä haluan painia.



Ja kun minä haluan niin silloin painitaan.



Leiki Mandy mun kaa, painitaan lisää





Nyt menee hulinaksi kiva kohta kaatuu tuolit.



Ihanaa kun on oma kaveri



Mandyn ja Lyylin iltapainit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti