tiistai 24. tammikuuta 2012

Pentulaatikon reunalta


Nuo pennut ovat todella hauskoja kun niitä seuraa koko päivän niin näkee vaikka minkälaista nukkuma-asentoa. Lotan ilme on niin onnellinen kun pennut mönkivät kainaloon nukkumaan. Ai niin Lotta on virkistynyt ja alkaa olla voimissaan ruokakin maistuu ja tyttö hoitaa vauvojaan hyvin antaumuksella.



Tässä ensimmäinen pentu joka on lähdössä suureen mailmaan oli ylittänyt pentulaatikon reunan ja siirtynyt nukkumaan sen ulkopuolelle.



Vauvojen pesuhetki



Minä ja mun sisko



Ja tassut taivasta kohden



Rivissä kauniisti aterialla



Ja sitten ihan sikin sokin



Lotan perhe



Samassa rivissä nukutaan ja syödään kaikki yhdessä koossa



Siskokset päällekkäin



Äipän vieressä ja lasten keskellä on hyvä olla



Iso poika ja pieni tyttö vierekkäin



Ja siten alkaa taas puhdistus hetki



Poski poskea vasten



Tyttö poika poika tyttö



Kauniita unia porukalla



Äidin kainalo on se paras paikka nukkua



Vatsa täynnä ja tassut taivasta kohden



Minä olen sokea ja kuuro mutta minä löydän kyllä parhaan petipaikan kun sellainen on tarjolla



Kaverille kans



Valtavan korkealta minä lähdin joten väsyin matkalla ja otan pienet unet



Söpö napa



Tässä näkyy tuo pennun valtava kieli minkä pentu kiertää Lotan nisän ympärille ja vaikka emo nousee ylös niin pentu voi jäädä roikkumaan nisään, on siinä muuten imua kerrakseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti