sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Myrskyn jälkeen tulee aina pouta sää


Näinhän laulussa sanotaan ja se onkin ihan totta jos oli "myrskyinen yö takana" niin nyt oli niin ihana päivä tänään  kuten eilenkin, sillä tänään tapasimme taas kaksi ihanaa uutta perhettä joihin kumpaankin muuttaa aikanaan pikkuinen leotyttö. Ei voi olla hienompaa tunnetta kasvattajana kun se kun näkee kuinka onnellisia uudet perheet ovat kun he tapaavat uuden perheenjäsenensä. Pennut ovat saaneet seurustella niin paljon että kyllä nyt uni taas maittaa kuten ruokakin. Lotta äiti voi jo erittäin hyvin eikä vahvempaa lääkitystä ole tarvittu, minäkin alan uskomaan tuohon kaalihoitoon. Sain tänään myös Moose iskältä terveisiä ja mainioita kuvia kun Moose vetää pulkassa lapsia. Sitten Moose on myös ollut lumitöissä.



Moose iskä valmistautuu emäntänsä teijan johdolla pulkan vetoon.



Ja niin sitä mentiin.



Pienet lapset tutustumassa Mooseen.



Moose lumitöissä



Kyllä lumi on ihanaa ainakin Moosen mielestä.

Sitten muutama kuva pentulaatikon ihmeellisestä mailmasta, tosin olen tänään puhunut niin paljon että kuvaaminen on jäänyt hieman sivuseikaksi.



Sattuuhan sitä että nukahtaa ruokapöytään.



Lotta hymyilee taas ja kaikki on hyvin.



Ihanaa joku teistä muuttaa minun koirakseni.



Ihanaa joku teistä muuttaa meidän koiraksi.



Kaksi onnellista.



Minä näen niin kauniita unia kun sinä rapsutat minua.



Mitä ihmettä täällä on uusi lelu.



Kiitos perheille vierailuista ja erityisen kiitoksen lähettävät isot haukut Annelle ja Kiialle herkkutuliaisista. Pilvi kiittä aivan erityisen paljon koska Pilvi niin rakastaa herkkuja. Ensi viikko onkin sitten  hieman erilainen viikko, kun työnantajani on ollut joustava niin myös minä olen joustava ja menen ensi viikoksi töihin ja KePo pääsee hoitamaan vauvoja  (oikeesti nyt mua harmittaa, mutta ei voi mitään), no onneksi viikko ehkä sujuu nopeaan ja pääsen taas jatkamaan lomaani. Teija on myös luvannut tulla auttamaan Kepo vauvojen hoidossa joten kyllä vauvat varmasti tulevat hyvin hoidetuksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti