lauantai 24. maaliskuuta 2012

Pieni vieras


Tänään meille saapui reipas tyttö nimeltään Manta ja hänellä oli mukanaan pieni ihmistyttö Sade-Helmi. Sade ja Pilvi olivat yhtä vanhoja. Manta saapui reippaasti pihalle vaikka vastaanotto olikin kova ääninen.





Mitä ihmettä te haukutte minähän olen Manta.



On mulla kovaäänisiä sukulaisia.








Onkohan tämä minun?



Oma on.



Äippä sun maitohinkit on tyhjät.



No isot tytöt pärjää ilman tissiäkin jo.



Ja hyvin olet pärjännyt kun olety noin kovasti kasvanut.



Juu minä syön kovasti, etttä minusta kasvaa yhtä iso koira kuin sinä äiti olet.



Jipii leluja.



Nyt minä höyhennän tämän lelun.



Löpökin tuli ihmettelemään että kukas sieltä tuli käymään.

Kiitos kun kävitte Mantaa näyttämässä oli tyllerö kasvanut kovasti.

Sitten laitetaan tähän parikuvaa kun Mooses ja Nelson ovat olleet viettämässä koiraystävänsä synttäreitä.



Kuinka palvova onkaan tuo Nelsonin katse kun katsoo "isoveli" Moosesta.



Onnea vaan koirakaverille synttäreiden johdosta.

Sitten pari kuvaa Kokkolan prinsessoista.



Mandy ja Lyyli



Hymyillään hymyillään.



Tää on koiranelämää.



Hyvää alkavaa kesäaikaa toivottaa Hertta nappisilmä, muistakaa kääntää kelloja.



Nyt lähden pakkaamaan rekkareita kirjekuoriin jotka KePo ystävällisesti on hakenut tänään kaupasta, sitten vain postimerkki kylkeen ja kirjeet matkaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti