torstai 15. maaliskuuta 2012

Puhelin on löytynyt


Ompas elämä taas mallillaan kun puhelin on löytynyt, olin sitten arkistoinut sen töissä erään mapin väliin, onneksi taloustukimus soitti ja kuulin minun arkistokaappini soivan tai sanotaan ulvovan koska minulla on soittoäänenä suden ulvonta. Nyt taas kaikki Belunan lasten omistajat saavat minut kiinni, olin illalla ihan varma että kaikki yrittää soittaa minulle ja ovat hädissään kun en vastaa, no olihan puheluita tullut 9 mutta 8 niistä oli minun soittamia, joten olen kait aika tärkeä sitten itse itselleni kun koko illan yritin tavoittaa itseäni. Minulla on hauskoja kuvia Pieksämäeltä siellä asustaa Roomeo. Ja todellinen hurmi tämä poika onkin, tosin kissan hurmaamistaitoja kannattaa vielä harjoitella.



Roomeo ulkoilee



Kissa hmmm



Mitäs niille kissoille pitikään tehdä



No nyt mä sen hokasin



Ei se sitten tainnut olla tuo juttu kun tuo kissa pakeni paikalta.



Täytyy etsiä uusia seikkailuita.



Olenkos oikea hurmuri.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti