perjantai 16. maaliskuuta 2012

Vauvojen ensikuvia omistajilta


Tänän olen saanut ensikuvapostia prinsessa Sissin kotoa Krääkiöstä ja sitten Maxin kotoa.Pennuilla on mennyt ihan hyvin ja ovat alkaneet jo kaikki kotiutua oikein hyvin omiin koteihinsa. Ihan liian hyvin sillä ilmeisesti kukaan ei aio palauttaa pentua minulle. Maxin emäntä kertoi, että tarkkana saa olla kun pojan kanssa liikkuu sillä jokainen haluaisi pikkuisen viedä omaan kotiinsa, oneksi Vili pitää huolen että kaveria ei "kidnapata".



Tämän minä opin eräältä koiralta jonka nimi oli Pilvi, aina pärjää kun heittää tassut taivasta kohti.



Tässä minä Maxi ulkoilen mun kaverin Vilin kanssa



Kyllä mä uskallan itsekkin tutkia paikkoja



Aina voi löytää jotain jonka voi ehtiä syödä ennen kuin se otetaan pois.



Minä Maxi ja mun kaverini Vili



Tässä mä näen unta.

Sitten siirrytään Sissi prinsessan lähettämiin kuviin.



Mun uusi emäntä on oikein mukava mä saan herkkupalleroita siltä, kertoilee Sissi



Tämäkin herkkuluu on niin maukas



Mulla on myös kavereita ja me kaikki saadaan herkkuja myös isännältä.



Mä voin antaa mun herkun kaverillekkin kun saan kuitenkin kohta uuden.

Toivottavasti tuo Sissin elämä ei ole ihan pelkkää herkuttelua tai Sissitä ei kasvakkaan leonbergiprinsessaa vaan mammuttineito. Parhaimmat kiitokset molemmille perheille hauskoista kuvista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti