maanantai 9. huhtikuuta 2012

Amalia armas kotikylän impi..


Tänään kävimme katsomassa Amaliaa (Belunan XL Angel´s Kiss), odottipa meitä tuolla Mynämäellä niin suloinen pakkaus että sydän ihan suli, voi että leolapsi voikaan olla suloinen. Mutta puhukoon kuvat puolestaan.



Hei äiti Lotta tervetuloa minun kotiini.



Olen niin iloinen kun tulit käymään tässä suukko sinulle.



Ja vielä iso hali



Minä esittelen sulle vähän mun pihamaata



Tässä minulla on tilaa hyppiä ja loikkia



Hei äippä mä sain sut kiinni



Pieni hali vielä niin jatketaan tutustumista mun kotiini.



Odota mua ei niin nopeasti



Mennään yhdessä



Tämä on mun metsä



Täälläkin mä saan leikkiä



Juostaanko kilpaa



Tää on mun isäntä ja se on loisto tyyppi



Äippä voistko säkin jäädä tänne asumaan.



Voidaanko me pitää äippäkin täällä niin  mulla olisi kaveri? Ai niin ohnan mulla noi kissat.



Muistaakseni täältä tuli maitoa. Nää on tainnu mennä rikki ei maitoa tänään.



Täällä on kissan kolo sinne ne aina menee mua karkuun.



Mä menen aina täysillä sillä mulla on kiire joka paikkaan.



Amalia



Oikea hunajanalle.



Hieno idea korottaa kuppia hieman ylemmäksi.



Kysyin Turkalta ja Marialta voisinko saada takaisin tämän nallekarhun, mutta ei kuulemma puhettakaan että muuttaisi takaisin Lietoon . Ymmärrän kyllä miksi tämä sydäntenmurskaaja ei palautunut takaisin kasvatajalle vaikka kuinka toivoin.



Täältä tulee pieni karhunpoikanen



Syötävän suloinen



Pieni pörröpää



Amalia ja pallo



Mä syön tän pallon



Amalia



Amalian suloinen nassukuva.



Tässä on keppi jonka löysin kun muutin tänne kotiini, se on hyvä keppi ja sitä on kiva jyrsiä.



Heippa äiti ja mun vieraat.




Toivottavasti taas nähdään pian.



Sillä välin mä vartioin näiden mun ihmisen kotia.

Kiitos Maria ja Turkka oli hienoa päästä näkemään Amaliaa ja kyllä oli kauniisti kasvanut ihana tyttönen.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti