sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Banjo luonnetestissä tänään


Kylläpä jäi hyvä mieli tänään kun olin katsomassa Banjon (Belunan Fazer Banjo) luonnetestiä  siis kaiken muun hyvän lisäksi se oli myös niin hauskaa. Banjo varasti kyllä tämän tilaisuuden ihan kympillä.  Banjoa enn oli testattavana koira joka oli hyvin agresiivinen jopa mielestäni hieman pelottava ja sen jälkeen tuli tämä ihana nallekarhu joka oli avoin ja hyväntahtoinen ja luoksepäästävä. Leikkituulella ei Banjokaan ollu tai sitten oli huonot lelut tai liian paljon ihania hajuja.



Tervehdys tuomari Sirkka Lempinen, voitteko rapsuttaa minua olen Banjo



Ihan kiva lelu tädillä voiko täti leikkiä sillä niin minä katselen.

                                                                                                    Tapettu kelkka ei pelota yhtään.



Reippaasti uskaltaa mennä ohi.



"Paha setä" hyökkää ja Banjo heiluttaa häntäänsä ja pyytää setää leikkimään, tässä vaiheessa kaikki repesivät nauruun ja tuomari sanoi se on vaan niin ihanan suloinen.



Sä vain olet niin kiltti poika.



Hui mikä sieltä tuli.



Ai se olikin tuollainen tynnyri vaan.



Mun mammani meni tuonne päästäkää mut kanssa..



Mikäs se ääni oli en oikein kuullut kun nuo linnut laulaa niin kauniisti.



Sitten tuomari kertoi kuinka kiltti avoin ja hyväntahtoinen ja laukaisuvarma Banjo on vaikka toimintahalu ei suuri olekkaan. Banjolla toimintahalua löytyi kuitenkin enemmän kuin Milanalla. Hermorakenne oli pojalla kohdallaan. Aivan ihana päivä. Seuraavaksi minä kyllä vien testeihin Pilven niin löytyy tuota toimintahalua.



Vauhdissa löytyy



Pilvi ja Lotta



Ja taas mentiin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti