lauantai 19. toukokuuta 2012

Koulua ja vierailuita


Tänään olimme siis BB:n kanssa koulussa no miten se meni no menihän se kaadettiin yksi seinä ja BB:sai uudet ripset, sillä meidän työskentelyparina olleella naisella oli aivan upeat ripset mitkä sitten olivatkin BB:n poskella kun BB hieman suukotti. Palataan koulumailmaan huomenna enemmän ja kerrotaan vain yksi asia mikä oli tänään tosi iloinen asia, nimittäin minä olen saanut yhden valokuvistani julkaistuksi kansainvälisessä koira-alan lehdessä.



Mä olen niin ylpeä tästä kuvasta ja onhan tämä hieno otos LUnasta ja Pilvestä.

Mutta sitten hieman muuta asiaa, Ozzy poika oli tullut meitä tänään tervehtimään ja tulipas sieltä reipas ja kaunis hunajan vaalea poika jolla oli hieno irokeesikampaus. Varsin vauhdikas poika ja niin iloinen ja leikkisä.



Hei Pilvi muistat sä mua



Muistan te olette niitä pikku riiviöitä joita meillä oli talvella ja nyt te olette jo jättiläisiä.



Mamman mussukka



Kaunis poika, kasvanut tasaisesti ja painot niin kohdallaan ja korkeuttakin löytyy sopivasti.



Rapsuta.



Leikitään vähän pallolla.



Tässä näkyy Ozzyn ihana irokeesikampaus, uusi turkki tulee tummana with best regards selässä.



Huomaat sä mä olen poika.



Apua mä en halua mitään poikaleikkejä.



Tervehdyskäynnillä tarhalla.



Ja sitten Bella mummon luona



Äippä missä sun kaikki karvat on?



Vauhtia riitti.



Mä kaivan tähän niin suuren Kiinan montun ette ole nähneetkään.



Mä olen kaivinkone näin se käy



Kaivaa kaivaa kaivaa



Kohta mä näen kiinalaisia koiria.



Luulempa että meiltä kotiin lähti aika väsynyt koiralapsi.



Kiitos vierailusta oli tosi kiva nähdä teitä. Belunan XL Rob Roy "Ozzy"


Somerolla  tänään olivat Paloma ja Mila kisaamassa kauneimman tittelistä. Molemmilla koirilla meni todella hyvin ja saivat hyvän arvostelun



Belunan lapset Paloma ja Mila kehässä.



Mila tuomarin arvioitavana



Ja sitten tossua toisen eteen.



Paloma näyttää hampaita.



Toivottavasti tuomari ei tässä etsinyt kiveksiä???



Sitten juostaan yhdessä.



Belunan Magic Mila  Onnea.





JUN ECX 3  11 kk sievä juniori jolla oikeat linjat. Sopivasti luustoa. Hyvä pitkä rintakehä. Sievä pää ja ilme. Hyvä purenta, alaleuka voisi olla vahvempi. Hyvä raajarakenne. Hieman jyrkkälantio ja taka-askel saisi olla ulottuvampi ja etuliike tiiviimpi. Hyvä häntä kaunis väri.





Paloma EXC2 (arvostelu: 11 kk Hieno kokonaisuus. Hyvä pitkä rintakehä. Sopivasti luustoa. Kaunisilmeinen nartun pää. Hyvä purenta ja maski. Sopivat kulmaukset ja käpälät. Hyvä hännän asento. Liikkuu vielä löysästi edestä ja kintereistä. Lupaava karva. Kaunis väri.)



Belunan Magic Paloma. Onnea.

Onnea siis molemmille neitokaisille hienoista arvosteluista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti