sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Onnea Belunan Magic Paloma


Koko Belunan kennelin karvainen lauma ja KePo ja tietystikkin minä olemme niin onnellisia Paloman hienosta esiintymisestä tänään Harjavallan RN kehässä. Eikä Paloma turhaan kehään mennytkään sillä tulos oli aivan upea. Parhaimmat onnittelumme Paloman perheelle Tarjalle ja Karille.



Leiri pystytetty, KePo sairaana, Tarja sairaana, tästä lähdettiin. Eilen näytti että Harry ei pysty lähtemään ollenkaan kun oli kuumeessa ja flunssassa, mutta sittee mies kun vääntäytyi tänään autoon ja Tarjalla oli oikein seksikäs se osa äänestä mitä sitä vähän oli jäljellä.



Tarja ja Paloma keskittyvät tulevaan.



Herätys nyt se alkaa



Hienot hampaat ja purenta.



Pitkä askel, hyvät kulmaukset.



Hyvä takaapää



Hyvä ylälinja ja ..



JUN ERI 1 + SA



Sitten olivat vuorossa Bianca ja Milana ja Kepolle täydet pisteet vei Milanan kuumeessa kehään tai johtuikohan se nimenomaan siitä.



Hyvä purenta ja hyvä ylälinja



Hyvä liike



BB liikkui tänään mielestäni hyvin



Belunan Fazer Bianca AVO ERI+SA PN 3



Mitä sä tutkit mun takapäätä en mäkään saa haistella sun miettii Milana



KePo kuumehoureissaan juoksuttaa Milanaa.



Milana liikkui tänään löysästi. Tuloksena tänään AVO EH 3



KePo esitti Milanan hyvin, minulle tuomari sanoi, että BB ei ole buldoggi, no sitä minä olen vähän jo itsekkin epäillyt, no tarkoitti kyllä että esitin koiran etujalat liian kaukana toisistaan.



KIlpailuluokka PN 1+ SERTI Belunan Magic Paloma ja kolmantena Belunan Fazer Bianca



Belunan Magic Paloma JUN ERI 1+SA+PN1+ SERTI JA VSP. Tuomarina Milivoje Urosevic Serbia



Onnea Tarja ja Paloma



Hieno suoritus kerrassaan. Ihan kyynel tuli kasvattajan silmään niin onnellinen olin.



Kiitos Paloma ja onnea. (Yestas Enzo ja Belunan Kingly Milana)



Onnitteluhalaus puolin sekä toisin.

 SIis jälleen kerran upea hieno päivä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti