maanantai 7. toukokuuta 2012

Remu, Mandy, Lyyli ja Eemeli


Aivan ihania kuvia kerrassaan olen taas saanut monelta suunnalta ja se on niin mukavaa, on aivan ihanaa nähdä kuinka rakkaita nuo koirat ovat teille ja kuinka onnellisia koirat ovat. Tämä on tämän kasvatustyön hedelmä, se että saa nähdä kuinka perheet ovat onnellisia siitä karvaisesta kaverista, vaikka se välillä on uhmaikäinen ja välillä liiankin auttavainen, mutta parhaiten varmasti jokainen muistaa ne ilon hetket mitä saa karvaisen kaverinsa kanssa viettää. Eihän se naurata kun uudessa matossa on reikä, eikä ole ihan paras juttu kun puhelin on syöty ja olisihan se kiva vaihtaa kaukosäätimellä TV kanavaakin, puhumattkaan että olisihan kiva jos kegissä olisi pohjat ja jalkalistat pysyisi paikoillaan, mutta onhan ne niin ihania kaikesta huolimatta. Minun ikioma koirani ja mailman paras leijonani.



Belunan Magic Remy Martin (Belunan Kingly Milana ja yestas Enzo)



Leikkikaveri on saanut kovaa kohtelua



Kuka liikkui huomioikaa täällä vartioin minä.



Remu



Eemeli on monitoimikoira joka huolehtii myös siivouksesta. (Belunan XL Red Baron) (Carlotta Leo von der Seewiese ja Belunan Kingly Moriz)



Kun siivous on saatu päätökseen on aika tutkia miten päin nämä kasvit oikein istutetaan.



Autoajelu on huippuhauskaa ja autonpenkillä voi aina ottaa torkut.



No minne se isäntä nyt jäi pitääkö minun nyt itse ajaa tätä autoa, kyllä minä osaan olen tarkkaan katsonut miten se tapahtuu.



Sami ja leijonat



Vesileijonat



Mandy ja Lyyli



Polskista vaan



Belunan Kingly Mandy ja Belunan Magic Lyyli, Bellan tytär ja Milanan tytär.



Vauhdikasta menoa



Villit ja vapaat onnelliset koirat



Leijonaa mä metsästän...



tahdon saada suuren..



vapise Mandy täältä tulee Lyyli.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti