torstai 3. toukokuuta 2012

Vielä vauvoja


Joskus on vaikea muistaa, että nuo viimeset Lotan ja Moosen pennut ovat todellakin vielä aivan vauvoja, niitä pitää jotenkin paljon isompina kuin ne ovatkaan. Toivottavasti pentujen omistajat muistavat että kysymyksessä on aivan vauvat vielä ja tyhmyyksiäkin tulee tehtyä,siis pentujen tulee tehtyä ei tietenkään omistajien, kuten syötyä jalkalistoja kun tulee mammaa ikävä tai pissattua sänkyyn kun hätä sattui juuri silloin tulemaan, eikä sitä mammaa missään näkynyt.Pennut kyllä oppivat kaikki tavat kun ne niille kauniisti optetaan. mutta kaikki ei käy hetkessä kun pennun pitää saada olla koiralapsi oman aikansa. Ja jokainen koiranomistaja tietää tai tulee huomaamaan myös sen että tulee päivä kun perintöpitsikalleudelle on oksennettu ja kun ripuli yllättää ja koko asunto haisee kuin kuollut rotan raato. Voin ihan rehellisesti sanoa, että koskaan en ole koiralle suuttunut vaikka mitä on tapahtunut, sillä koira on eläin ja ei voi tietää mikä on paraspaikka oksentaa ja mihin kuuluu ripuli tuupata jos se yölläkin yllättää. Koskaan en ole omistanut mitään niin tärkeää, että olisin koiralle suuttunut kun se on jotain syönyt mikä on ollut sen mielestä huippuhyvää, kerran oli tosi lähellä ja se oli päivä kun meidän Turri söi minun yhdeksät korkokengät siis ihan kaikki korkokengät mitä omistin, mutta hetken mietittyäni ymmärsdin, että pahamieli siitä vain tulisi, ensinnäkin kuka oli se joka jätti kenkäkomeron oven auki - minä - kenen piti vahtia koiraa kun olin kotoa poissa - KePon- tiesikö pieni koira että korkokengät eivät ole puruleluja - ei tiennyt- ne tuoksuivat mammalle joka oli kadonnut jonnekkin ja jättänyt pienen kotiin odottamaan. Loppujen lopuksi olin ylpeä, että olin niin tärkeä Turrille, että se söi minun kaikki kenkäni ja kyllä tälle asialle on monta kertaa naurettu. Viisas äitini on aina opettanut minulle, että ei mitään pahaa ole tapahtunut jos ei kukaan kuollut ja tota se on vain kuolemaa ei voi korjata tai muuttaa, lähes kaiken muun voi.



Minun oli aivan pakko napata tuolta Senjan kuvista nämä ihanat kevät kuvat Romeosta, on siinä poika tärkeänä kun tutkii kevään ihmeitä.



Kerrankin saa "juomakupissa" polskia eikä kukaan kiellä.



Pilvi hallitsee mallina olon.



Eikä me olla veljeksiä vaikka me ollaan kahren.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti