torstai 21. kesäkuuta 2012

Hyvää juhannusta kaikille


Diwan vointi on jo parantunut ja Diwa söi jo itse hieman ruokaa. Olen niin iloinen taidettiin päästä pelkällä säikähdyksellä tällä kertaa. Meillekkin taitaa tulla hyvä juhannus. Meillä kävi tänään pieni  Max poika kylässä. Ihana pieni "lammas".



Ihana Belunan Bad Habit "Max"



Olipas kiltti ja rauhallinen ja tottelevainen pentu.



Moi Pilvi



Pilvikin uskaltautui tekemään lähempää tuttavuutta.



Pienet on teidän kopit.



Max oli kuin pieni pörröinen lammas.



Tässä on Pilvi



Moi mun äippä



Ja sitten lapsen kanssa vähän leikittiin.



KUmpi meistä onkaan isompi



Taitava poika



Vauhdissa löytyy



Leijonaa mä metsästän



Max



Piilossa kuin pupu pensaassa.

Kiitos vierailusta olipa kiva nähdä teitä.

Juhannus terkkuja on tullut myös Rudolfilta.



Rudolf



Kumpi mahtaa saada kepin.



MInä voitin minä voitin



Kauniit on maisemat missä Rudolf ulkoilee



Kirkas on Rudolfin juomakuppi.



Belunan kennel toivottaa kaikille ystävilleen hyvää ja rauhallista juhannusta



HYVÄÄ JUHANNUSTA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti