keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Koulutehtävän mietiskelyä


Olen miettinyt pääni puhki (no siihen ei paljon tarvita, lausui KePo) tuota koulutehtävääni, minun pitäisi suunnitella kurssi, siis koiran koulutuskurssi. Meidän pitää toteuttaa elokuussa yksi tunti koirankoulutuskursista ja ensin pitäisi siis olla aihe mitä lajia haluaisin  jollekkin ryhmälle kouluttaa. Koulutettavat koirat ovat joko kurssikavereitteni koiria tai sitten tilaisuuteen pyritään hankkimaan vieraita koulutettavia, jotka pääsevät kurssille ilmaiseksi. Mutta aihe pitäisi olla sellainen minkä tuntisi itse omakseen jotta kurssista saisi oman näköisensä, mutta kun en saa päätettyä mikä se olisi sitten se kurssi aiheeltaan. Olen miettinyt koirien kokkikoulusta lähtien mutta ei nyt vain oikein loksahda. Hyviä ideoita vastaanotetaan.



Niin tai jos opettaisi koirille tyylikästä pukeutumista eri tilaisuuksiin, painokelvotonta mitä KePo tähän lausui.



No entäs sitten voisihan sitä opettaa vaikka poseerausta kameran edessä, no ei voi siis kuten huomaatte ei synny hyvää ideaa.



Milana ja pumpulipallot suolla.

Ai niin  voisin tietystikkin perustaa valeeläinlääkärin vastaanoton sillä ainakin töissä tämä toimi on langennut minulle, kaikki koira "ongelmaiset" niin terveys kuin käytöskin hakeutuvat minun tietämykseni piiriin ja ompas aika monta kertaa apukin löytynyt, mutta luulen että koulutuksen pitäjä ei lämpene tällekkään ajatukselle.



Milana Suomen suvessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti