torstai 7. kesäkuuta 2012

Risteily


Olin tänään työkavereiden kanssa risteilyllä ja olipas meillä hauskaa yhdessä. Minulla on aivan upeita työkavereita. Koirat olivat hyvin iloisia kun KePon noutamana saavuin kotiin tuossa kahdeksan jälkeen.  Siis KePo kävi noutamassa minut satamasta ja minä kilttinä tulin suoraan kotiin en mennyt jatkoille. Olen saanut myös  Sissi prinsessan terveisiä.



Prinsessojen sukua Sissi



Minulla on monta kaveria kotona ja ne opettavat minulle hauskoja asioita kuten peuranjälkien haistelua.



Tässä Sissin kaveri.



Minä olen kuulemma tämän lauman kuningatar.

Sitten nappasin kaksi ihanaa kesäkuvaa Roomeosta.



Roomeo



Roomeo on sellainen pieni lutraaja.

Kaikille XL pentujen omistajille iloinen uutinen joka nyt oli mielestäni itsestään selvyys, mutta ainakin nyt varmistettu. Pentueen isä Belunan Kingly Moriz "Moose" on nyt testattu LPN1 vapaaksi, Moosehan oli LPN1 vapaasta pentueesta joten tulos oli kyllä odotettu. Nyt XL pentu on LPN1 vapaa pentue koska molemmat vanhemmat ovat jalostusohjesäännön mukaan LPN1 vapaiksi testattuja.



Moose lähettää terveisiä XL lapsilleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti