lauantai 9. kesäkuuta 2012

Sadepäivä


Jotenkin olin siinä odotuksessa , että tänään paistaa aurinko mutta onkin satanut koko päivän. Päätin käydä käsiksi tuohon mailman tylsimpään hommaan eli pyykin silitykseen ja sen jälkeen siivosin vaatekaapit ja sain monta jätesäkillistä  vaatteita jotka saa viedä pelastusarmeejan kirppikselle. Nyt minulla ei ole sitten mitään päälle pantavaa. Erkkarista olen odotellut tietoja mutta huonosti on tihkunut sen verran kuulin että Belunan Kingly "Moose" oli saanut ERIN ja Bleunan Kingly "Pontus " EH:n tuomarilinja oli ollut kuulemma tiukka. Onnittelut molemmille veljeksille. Menemme huomenna Salon näyttelyyn BB:n ja Lunan kanssa, olen kyllä hämmästynyt jos tämäkin tuomari näkee Lunan ontuvan, sillä minä en ainakaan näe, no huomenna se selviää tuleeko toinen Eva. Meillä on kotona aivan mahdoton meno kun Diwalla, Milanalla ja Bellalla on juoksu, viime yönä nousin seitsemän kertaa ylös kun haluttiin ulos ja sisään ja hypittiin toisetensa niskaan. Jotenkin jää tuo yöuni sellaiseksi katkonaiseksi.



Äiti ja tytär



Milana kuiskuttelee Bellan korvaan



Namupalan Bella Madonn ja Belunan Kingly Milana



Minun rakkaani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti