lauantai 4. elokuuta 2012

Pihapiirissä


Kaunis päivä tänään ja ollaan saatu tehtyä piha hommia, KePo on rakentanut uuden portin lukitusjärjestelmää ja me koirien kanssa tehty kaikenlaista avustavaa tehtävää, kuten tehty kuukauden kasvismössöt taas pakkaseen ja pesty meidän toinen portti puhtaaksi lehtivihreästä.



Tervetuloa vieraat.



Luna ihmettelee uutta porttia.

Lenkilläkin käytiin Milanan kanssa käytiin suolla vaikka olikin selvästi ihan liian kuuma keli sinne mennä. Oltiin kumikin ihan loppu kun päästiin kotiin, eikä se vielä mitään mutta mun hiuksissa ja mun paidan alla oli hirvikärpäsiä, että mä en voi ymmärtää mikä niiden tarkoitus on ja muistutanko inä muka hirveä?



Hänssä löytyy.



Miten mä tähän jouduin auta pelasta..



Mustikat saa kyytiä



Kun Milana painelee pitkin marjamaita.



Mä uppoan tänne, älä välitä niin minäkin.



Belunan Kingly Milana

Nyt on hyvä päivän päätteeksi suunnistaa saunaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti