keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Kaikki keinot sallittuja


Tänään sain kauniita kuvia tuolta Mandyn ja Lyylin puolukkaretkeltä. Hanna kertoi, että puolukat maistuvat hyvin metsästä suoraan syötyinä, mutta jos niitä laittaa kuppiin niin ne syljeksitään ulos.



Susien sukua "Lyyli"



Puolukassa



Kyllä on Mandy niin Bellan näköinen ja oloinen tyttö, minun mielestäni.



Palvelijat tulkaa keräämään puolukoita mulle.



Joskus sitä miettii muistuttavatko koirat isäntäänsä vai isäntä koiraansa? Terveisiä Samille.

Meidän koirat eivät tarvitse palvelijoita, sillä tänään minulle selvisi se miksi meidän omena puussa on omenia kohta vain latvassa, tai luulen että vaikka hinaisin ne omenat lipputankoon niin kyllä joku ne sieltäkin jollain konstilla söisi.



Kuka on siirtänyt omena noin korkealle, minun kysymykseni kuka on syönyt kaikki ala oksien omenat?



Mä näen tuolla on yksi omena



Niitä onkin monta tuolla ylhäällä.



Mä tuijotan sitä jos se putoaisi!



Hyvä on mä hyppään ja otan sen sitten itse alas.



Meidän koirat todella syövät omenoita ihan niin paljon kun vain saavat puusta otettua, Lotta eniten koska osaa kenguruloikan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti