tiistai 11. syyskuuta 2012

Meidän prinsessa


Ihmeiden aika ei ole ohi, sillä nyt meidän prinsessa Bianca on sitten vihdoinkin valloittanut myös KePon vai pitäisikö sanoa kietonut KePon tassunsa ympärille. Harryhan ei juurikaan koirien kanssa lenkkeile, sillä se on minun puuhaani, mutta mitä teki KePo ROP-koiransa kanssa no lähti lenkille. Minulla oli ihmetyksen sormi hämmästyksen suussa, Lotta äitikin pääsi nauttimaan lapsensa seurasta. BB:stä on tulossa diiva, sillä on saanut nyt niin paljon ylimääräsitä huomiota, että vaatii sitä kokoajan lisää, kohta saamme palkata tuolle koiralle lisää palvelijoita. Minusta meille riittää tuo yksi ihana Diwa apinatyttö. Aika mielenkiintoista kuinka koira osaa alkaa vaatia asioita, esim. rapsuta minua ja vain minua, istun sylissä vaikka et haluakkaan, nuolen namasi  seitsemännen kerran, läppään sinua tassulla jos et huomaa minua, nukun sängyssäsi enkä siirry mihinkään, syön ruokasi aikakin sinun kuuluisi se minulle antaa, haluan ensimmäisenä ruokaa, kiusaan kissaa vaikka kiellät, kiusaan Pilveä. Menen ulos ja tulen sisään minuutin kuluttua, menen taas ulos ja tulen ja menen niin että oven saranat kuluvat, jos ovi ei heti aukea niin haukun ja raavin ovea. Minun ihana muruseni tai oikeastaan KePon.



KePon kanssa lenkillä.



Siis koko perhe lenkillä



Mamman murut



Milanalta meinasi pudota kieli lenkin jälkeen.



Prinsessa



Jokaisessa leossa asuu pieni lehmä ja Diwassa aika suuri sillä kukkani häviävät kiihtyvällä vauhdilla, koska Diwa syö ne.



Mitään en ole syönyt tässä istunut ja katsellut.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti