tiistai 18. syyskuuta 2012

Olen ihastunut


Minä olen aivan ihastunut noihin viljapeltoihin, mistä vilja on puitu pois ja minusta tuntuu että meidän koiratkin ovat ihastuneet kulkemaan viljapelloilla.



Pilvi saa vauhtia näihin möhköfantteihin.



Lotta painelee Pilven perässä.

Ilmoittauduin tänään Barf-luennolle, jos vaikka saisi hieman lisäoppia asiasta. Minulla on varmaan jokin ruokinta virhe kun meidän koirat ovat turhan hyvässä "lihassa" vai johtuuko se vain että koirat muistuttavat emäntäänsä.



Ensin Lotta oli pentujen jälkeen kuin biafralainen kojootti ja näytti ettei tuo koira taida edes jäädä henkiin, siitähän seurasi että Lotta sai syödä hieman tukevammin kuin muut ja nyt Lotta tosiaan on tukevampi kuin muut.



Pilvikin on pieni lihapulla, joka kerää kaiken mitä leot pudottavat suustaan.



Mutta vauthia minun lihapullissani kyllä piisaa.



Malaismaisema



Tassua toisen eteen.



Lotta ja Pilvi



Carlotta Leo von der Seewiese



Hei laukkaa ratsu reima ja reima...



Katso kenguru loikkaa ....

Nyt pitäisi hieman vielä muokata tuota lopputyötäni tuonne kouluun.



Kauniita unia kaikille, niitä KePokin tässä näkee kun oli päikkäreillä karvamirrien kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti