torstai 6. syyskuuta 2012

Sukulaisia kylässä


Belunan lapsosia portin täydeltä tuli tänään kyläilemään. Ai että olen kateellinen Tarjalle kun hänellä on kolme Belunan lasta ja itselläni vain kaksi tai yksi koska BB on Kepon , no ei vaineskaan ihanaa nähdä noita Tarjan koiria. Meidän pihalla oli niin armotonta menoa kun sisarukset tapasivat ja ei siinä huonommaksi jäänyt Paloma ja Perlakaan.



Terve BB me tultiin ny.



Leikitäänkö yhdessä?



Mä katson sua tosi läheltä tai mä yritän kävellä sun yli.



Minä voitan tämän juoksukilpailun.



Maalissa



Perla kaikkensa antaneena.



BB tykkää kovasti Perlasta.



Perla juoksutti BB:tä tosi tehokkaasti



Iso iso hali



Mennänkö



Rouskis rouskis



Koirasolmu



Banjo ja Bianca



Sisarukset



Bianca tähyilee mihin se Perla taas suihki mennä.

Koirilla oli mukavaa ja minulla ja Tarjalla oli mukavaa. Pohdittiin tuota luonnonmukaisen ruokinnan määriä hieman ja laskettiinkin vähän mikä olisi oikea määrä millekkin koiralle. Meidän koirat tuppaa olemaan hieman samaa sorttia kuin emäntänsä eli liian lihavia joten taidan vieläkin pudottaa ruokamäärää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti