keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Aleksis Kiven päivä


Yllättäen jouduimme viettämään tätä merkkipäivää sateen merkeissä, mikä on todella harvinaista, sillä eihän täällä juurikaan satele vettä. No hyvä puoli on se että tähänhän tottuu. Koirat ovat yllätten märkiä ja rapaisia ja hiekkaa tulee sisälle no mitäs siitä sitten välittämään, leikkiväthän lapsetkin hiekkalaatikossa.Toisena hyvänä puolena on se, että kun nukkuu "hiekkalaatikossa" niin saa yön aikana ihon kuorinnan pelkästään nukkumalla. Hiekat ja mullan voi myös levittää tasaisesti lattioille ja kylvää sitten sinne salaatin siemeniä niin koirat ja kissat saavat herkutella sitten  tuoreella salaatilla. Ei tarvitse myöskään siivota, se on todella hyvä puoli koska siivous ei ole mun juttu. Aika paljon hyviä  puolia joten ei mitään hätää.



Linssilude Pilvi, odottaa kuvausta.



Hei ota musta kuva ota jo ota jo.




Mä olen täällä mua saa kuvata.



Haiseeko hyvälle?



Ota musta vielä yksi kuva jookos?



Hei odottakaa mäkin haluun kuvaan.



Haloo miksi MIlanaa vaan kuvataan koko ajan olin minäkin mukana.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti