torstai 25. lokakuuta 2012

Nyt olen tullut vanhaksi


Ette voi uskoa mä olen mennyt eilen nukkumaan ilman blogin kirjoittamista ja heräsin yöllä ja tajusin asian ja sen jälkeen en sitten unta saanutkaan. MInun piti kertoa kuinka eilen teimme BB:n kanssa oikein kunnon remmilenkin tai en ole ollenkaan varma oliko se vain minun mielipiteeni luulen että BB ei tuora hihnassa lenkkeilyä oikein osaa arvostaa, no toki juostiin hieman vapaanakin. Lähdimme oikein kylille lenkkeilemään ja olipas oma hämmästykseni suuri kun autot hiljensivät ja yksi jopa pysähtyi ja kysyi mikä ihmeeen koira tuo valtavan iso koira on. No leonbergi tietous vaihtoi omistaaja.



BB ja hieno heijastinpanta. (Kamerani tulee huollosta vasta ensiviikolla tämmöisen vanhan kameran kuvat ei oikein innosta.)



Tuolla tulee auto ja polkupyörä näetkö mamma?



Täsä menossa Paloman metsäagility mutta kyllä hämärä nopeasti laskeutuu lenkkeilijöiden päälle.



Hyppy ja taidolla yli.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti