lauantai 13. lokakuuta 2012

Sissi ja Belinda kylässä




Täältä tulee tytöt Belinda ja Sissi



Kivaa päästä kylään



Hei onkos täällä leikkikavereita.



Päivää äiti Lotta.



Kiva että tarjoiluakin löytyy.



Pyöritän kieritän pilven päätä vai miten se laulu nyt menikään.

Sissi ja Belinda olivat aivan ihana vauhtikaksikko ja Belindassa oli tosi paljon samankaltaisuutta siskonsa Biancan kanssa.



Sissi prinsessa



Belinda ja Meri

Minun kamerani on seonnut tai KePon mielestä minä olen sen sekoittanut, no niin tai näin kamera ottaa kuvia miten haluaa tai ei ollenkaan suurin osa on epäselviä ja mun heemo menee huonoon kuntoon. Kepon mielestä haluan vain uuden kameran, no olisihan se kvia mutta en minä ole tätä rakinnetta tarkoituksella sabotoinut.



Kuvaajan ohje kiivetkää kaivon kannelle sai vipinää aikaiseksi



Onkos tämä hyvä? No en minä ihan tuota tarkoittanut?





Aika hyvä jos Belinda olisi ensin ja Sissi tulisi sitten niin olisi kiva juttu.



Belunan Fazer Belinda



Belunan XL Sea Breeze "Sissi"



Ja sitten alkoi BB taas kiusata Bella mummoa

Kiitos vierailusta oli kiva nähdä teitä ja terkkuja Tuulelle joka  oli bileissä eikä päässyt tällä kertaa

mukaan.



Tämän ihanan Eemelin kuvan  myötä kauniita unia kaikille, kun tätä kuvaa katsoo ei voi kuin nähdä kauniita unia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti