torstai 13. joulukuuta 2012

APUA mitä mulle tapahtuu

Nyt alan jopa huolestua itsekkin, ensin lähetän joulukortit kahteen kertaan toisille ja toisille en ollenkaan ja nyt minulle selviää minä en ole kirjoittanut eilen blogia hei mä sekoan kohta. Onkohan mun "tietokoneeni" kovalevy täynnä ei ota enää sisään eikä anna ulos, vai ovatko muumit karanneet laaksosta. Yritetään nyt kuitenkin vielä selvitä. Eilen siis olimme BB:n kanssa hierojalla ja se olikin riemukas retki, koska BB oli sitä mieltä, että syödään pelkästään nameja, mutta hieronnasta viis. Aina kun kävi makuulle niin kävi sitten selälleen ja venkoili kaikki jalat ilmassa, no mitä siinä hieroaan, napaa vissiin. Minusta näytti, että BB nauroi samalla, no saatiin me tunti kulumaan tälläkin tekniikalla ja ainakin hieroja sanoi, että BB:llä on hienot lihakset ja hyvä lihaskunto.
Miten mä tähän juuttusin?

Onko hyvä näin?

Vieläkö seisoo kauniisti?

Belunan Kingly Milana

Oma muruseni
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti