sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Ihana Ozzy poika kylässä

Tänään oli taas hauska päivä kun Ozzy perheineen tuli meitä tervehtimään. Ihnaa kun jaksoitte tuoda Ozzyn näytille vaikka matka oli pitkä ja keli hankala, teitä oli tosi hauska nähdä. Ozzystä oli kasvanut niin kaunis leoherra. Ozzy on todella leikkisä ja energin pakkaus.
Minä olen Ozzy muistatteko minut äippä ainakin muistaa.

Kukas tää on tää on ihan uusi tuttavuus?

Mamma arvaa mitä mä löysin täältä, ne on pallit?

Minä kumarran teille arvoisa pieni prinsessa.

Nouse ylös leikitään.

Tervetuloa vieraat minä olen Taiga.

Mä näytän tempun mä seison yhdellä jalalla.

Lasketaanko liukumäkeä?

Äiti ihanaa

Poikani ihanaa

Lotta ja Ozzy

Älkää jättäkö!

KePo johtaa joukkoja.

Lumihangessa ruuhkaa.

Äiti ja poika vauhdissa

Kumpi johtaa.

Ozzy vauhdissa

Menikö ne tästä minä ainakin menen.

KePo tapansa mukaan menossa ihan eri suuntaan.

Saatiinhan me kaikki kulkemaan samaan suuntaan.

Belunan XL "Ozzy"





Koiramaista joulun odotusta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti