sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Kirjoja


No niin tämä uusi blogini on taas huijannut minua ja jättänyt tämän kirjoituksen julkaisematta jonain alkuviikon päivänä, sillä tässä on sellainen toiminto, tallenna luonnoksena ja eihän mun sormi aina osu oikeaan  missä lukee julkaise, koska edellisessä piti painaa tallenna. Mutta julkaistaan tämäkin nyt kerran on kirjoitettu.
Pilvi

Mun lasten perintö laajenee, nimittäinpuolenmiljoonan koirankuvan lisäksi he saavat 100 000 koiria käsittelevää kirjaa. Ostin tänään taas kaksi kirjaa olivat ryökäleet laittaneet ne alennusmyyntiin niin pitihän ne korjata pois kuleksimasta. Toinen on nimeltään Koiran uusi kotilääkäri : Sari Haikka. Paljon vaikuttaa olevan koirilla sairauksia ja nyt minun kirjassani annetaan niille ajanmukaiset hoito-ohjeet. Toisen kirjan ostin ihan sillä että oli alennuksessa ja minulla ei ole vielä tuota opusta nimeltääm Koirat -rodut - koulutus - hoito. Luin siitä juuri kohdasta leonberginkoira kohta turkin hoito - Turkki näyttää kauniimmalta, jos sitä harjaa, joten tämä nyt kaikille tiedoksi. Luonne sillä on hyvä ja luotettava, se on älykäs ja oppimiskykyinen rauhallisen lempeä luonne.



Tässä yksi sellainen yksilö

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti