lauantai 12. tammikuuta 2013

Ny huipputason luentoja Lauttasaaressa






























Jos teillä vain on mahdollisuus niin menkää kuuntelemaan todella hyviä luentoja nyt tarjolla. Luennoitsijana Rakkaiden Haukkujen Raili Halme. Tulet yllättymään miten paljon voitkaan tehdä koirasi parhaaksi kun koulutat koiraasi koiralähtöisesti.  Taigakin tullaan kouluttamaan ilman kieltoja, pakotteita ja rangaistuksia. Taigan elämään kuuluvat synnynnäisten  lajityypillisten tarpeiden tyydyttäminen, Taiga saa nenätyöskentelyä, kaivamista, pureskelua ja Taigalla on seuraa lajitovereista. Taiga saa olla koira.


























Olimme tänään Lunan kanssa näyttelykoulutuksessa ja paljon vinkkejä me saatiinkin tai oikeastaan ne kaikki vinkit on mulle ja Lunalla meni ihan hyvin Luna osasi kaiken mitä pitikin. Kun minä harjoittelen tulee meistä vielä hyvä pari.
Minun iskä - minun tyttäreni
 Olipas Teijalta ja Lilliltä hieno yllätys kun he olivat tavanneet niin olivat ottaneet minulle tällaisen isä ja tytär kuvan. Kuvassa on siis Belunan XL Black Velvet "Hertta" ja Belunan Kingly Moriz "Moose",  Hertan äiti on taas meidän Carlotta Leo von der Seewiese.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti