sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Talvipäivä

Tänään oli jälleen hieno talvipäivä ulkoilla koirien kanssa. Tänään ei käynyt yhtä hassusti kuin eilen kun olin BB:n kanssa lenkillä. Yleensä otan pannankin pois koiralta kun päästän sen vapaaksi, mutta eilen se unohtui BB:n kaulaan. Oli kierretty lenkki ja olimme palaamassa kotiin ja minun piti laittaa koira hihnaan ja hassu juttu ei olllut pantaa kaulussa vaan se oli pudonnut jonnekkin. Ei auttanut muu kuin lähteä takaisin päin, koska se oli meidän paras panta. Se oli noita Rakkaiden Haukkujen leveitä koiraystävällisiä pantoja. Siinä sitten kävelin takaisin päin ja melkein ensimmäisen 10 m matkalla se oli pudonnut kun olin koiran päästänyt vapaaksi mutta sieltä se löytyi ja lenkkikin tuplaantui. Tänään oltiinkin hankikanteilla oli aivan ihanaa liikkua tuolla pelloilla.
Täällä tuoksuu niin hyvälle

Mun on pakko saada tämä haju mun turkkiin



Mä hinkkaan oikein kovasti

Tarttuisikohan se selkään

Mamma tule sinäkin tänne -no ei ihan mun tuoksu

Tää on niin ihana.


Tämäkin tuoksuu hyvälle.
 Omana ryhmänään ulkoilivat sitten Taiga ja Pilvi. Heidän kuvaamisensa olikin sitten tosi kivaa ei ainakaan montaa kuvaa missä olisi kokonainen koira nähtävissä. Hassu pari, välillä Pilvellä menee hermo huonoon kuntoon kun toinen tekee noita taklauksia mutta sitten taas mennään ja lujaa.
Kuka loikkaa korkeimmalle

Me ollaan kavereita

Saako kaverin taklata

Älä rupee mulle

Sinä aloitit

Täyttä pupunloikkaa eteenpäin.



 Vasin touhukas sunnuntai siis meillä, osa kuvista oli mennyt pilalle kun meikäläisen oli välillä pakko laittaa käsine käteen kun oli hieman vilpoinen kuvailla, mutta aika monta sataa kuvaa tuli kuitenkin otettua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti