maanantai 18. helmikuuta 2013

Jäätyneitä kyyneleitä sydän tulvillaan

Tänään  nukkui ikiuneen meille niin suunnattoman rakas Namupalan Bella Madonna. Meillä oli varattuna Bellalle terveystarkastus, koska Bella oli alkanut yskimään ja myös viikonloppuna lopetti syömisen lähes kokonaan. Bella oli muuten iloinen itsensä vaikka ikä jo lähentelikin 9 vuotta. Viime yönä ei uni tullut silmää sillä toivoin parasta ja pelkäsin pahinta. Pahin pelkoni sitten toteutuikin, rötgenkuvissa näkyi heti, että keuhkot olivat täynnä kasvaimia (keuhkometastaaseja) ja etäispesäkkeitä, löytyi kaikkialta muualta. Meille ei jäänyt kuin yksi vaihtoehto päästää rakkaamme pois luotamme ja niin Bella mummo nukahti minun syliini rahallisesti. Silittelin Bellan kaunista punaista turkkia ja kyyneleet valuivat Bellan turkin sisään. Luopuminen oli niin vaikeaa. Mutta olen aina luvannut, että niin paljon minä rakastan omia koiriani, ettei yhdenkään tarvitse kärsiä kipua jos se minusta on kiinni oli minulla itselläni sitten kuinka paha olo tahansa.






 Kiitos Satu upeasta koirasta
 Minun on niin ikävä.
"Laskemattakin tiedän,
sydämeni tuskasta tunnen,
yksi on joukosta poissa."


4 kommenttia:

  1. Lämmin osanotto suruusi, suruunne. :(
    Hanna

    VastaaPoista
  2. Bellalla ei olis voinu olla parempaa kotia kuin teidän luonanne.
    Suruunne osanottaen ja Bellan Sanni-lapsesta kiittäen.
    Eija ja Jukka

    VastaaPoista
  3. Kiitos myötäelämisestä. Bella on ikuisesti mukanani sydämessäni ja jokaisen Bellan lapsen silmissä on pieni osa Bella mamman viisautta.

    VastaaPoista