maanantai 25. maaliskuuta 2013

Mörköjä metsässä

Minun mammani on unohtanut, että minä olen pieni leo vauva, sillä tänään mammani raahasi minut ihan yksin suureen synkkään metsään missä oli mörkö, mammani kyllä sanoi sitä traktoriksi ja peräkärryksi, mutta ihan sama minkä niminen se mörkö oli. Kun siitä selvittiin niin sitten tuli se rääkkä sinne puuhun, vaikka mammani sanoikin sen olevan lintu niin ei minulle kaikkia mörköjä tarvitse nimellä esitellä. Kaikken kamalimpia mörköjä olivat ne joilla oli ne pitkät jalat ja kädet joilla ne viuhtoivat ja yrittivät selvästi tavoitella minua saaliikseen, taas mammani yritti esitellä minulle ne möröt olivat kuulemma jokin hiihtäjämörköperhe, vai miten se nyt oli. En kyllä lähde enää yksin minnekkään saa ainakin Pilvi tulla mukaan, sillä Pilvi ei pelkää mitään ja Pilvi kyllä pelottaa möröt tiehensä haukkumalla hurjasti. Sitten mammani puhui minulle jostan erikoisnäyttelystä, sinne en taida ainakaan lähteä jos ei Pilvi tule mukaan, sillä siellä on varmasti ihan kamalan paljon mörköjä ja luulen että oikein kaikkien mörköjen mummo on se tuomari.
Mörkö tulee

Mörkö rääkyy

Mörkö on jossain piilossa

Ei saa jättää odota mamma mua.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti