perjantai 12. huhtikuuta 2013

Kiitos

Niin vaikeita kun nämä päivät ovat olleet minulle niin en voi olla muuta kuin kiitollinen niistä kaikista lohdutuksen sanoista ja siitä suunnattoman suuresta myötäelämisen määrästä mikä on osakseni tullut. Olen saanut niin kauniita kirjeitä  monelta koiranomistajalta, joka on kokenut saman kuin minä. Olen saanut halauksia ja suklaata ja tänään sain makoisan kääretortun. Työkaverinikin ovat jaksaneet ottaa osaa saimpa kevään ensi kukkasenkin eilen piristykseksi. Eihän tätä tuskaa mikään pois voi viedä vain aika tekee sitä tehtävää, mutta on ihanaa nähdä että välittäminen ei ole mailmasta hävinnyt minnekkään. Olen niin monelle velkaa ja toivon että jonain päivänä voin maksaa tämän velan tavalla tai toisella. Olen kuunnellut ainakin 100 kertaa tuon Petri Laaksosen kappaleen : Hyvää matkaa ja siinä on kerrottu kaikki ja jonain päivänä kun minun aikani on toivon että tuo sama laulu lähettää minut matkaan.
 Tänään olimme Taigan kanssa koulussa ja laitan tähän Taigan koulukaverin ihanan kuvan.
Ihana Tilda
Sitten pitkästä aikaa sain ihania kuvia rakennustarkastaja Eemelistä.



Rakennustarkastaja Eemeli on saapunut työmaalle

Lihalaatikko on tyhjä?


Nyt lähdetään ostoksille

Telinevalvoja

Eemelin halinalle Keijo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti