torstai 25. huhtikuuta 2013

Ongelmakoirakoulutusta tarjolla

 Laitetaanpa tähän alkuun tälläinen ilmoitus: Jos tarvitset ongelmakoirakoulutusta koirallesi, ongelman ei tarvitse olla suuri, mutta haluat siitä eroon, esim. vetää hihnassa, räyhää toisille koirille, tuhoaa kotia kun on yksin jne. ihan mikä tahansa ongelma mistä haluat eroon käy. Niin otappa yhteyttä vaikka sähköpostilla meitä on kaksi innokasta opiskelijaa jotka haluavat harjoitella . Kaikki tehdään opettajamme Raili Halmeen siipien suojassa joten emme pilaa kenenkään koiria. Ongelmakoirakoulutus on koiralähtöisesti toteutettua ja ilmaista. Ei tarvitse matkustaa minnekkään tulemme kotiin teitä tapaamaan. Ottakaa rohkeasti yhteyttä ja kokeilkaa arjapirttimaa@gmail.com.
Kielarit
 Oikeesti mun piti tänään pestä ikkunat, mutta sitten päätin mennä ulos koirien kansa ja eihän sieltä malttanut pois  tulla ollenkaan, lämmintä ja ihanaa. Sitten tehtiin koiralähtöisiä asioista, tai koirat olivat ne jo tehnet minä vain keräsin niitä kottikärryihin. Oikeastaan me vain nautittiin yhdessä olemisesta. Ihanaa nähdä minun murut alkaa rauhoittua ja suru helpottaa ja taas iloinen leikki täyttää pihamaan.
Suukko
Kohta me taas lähdetään Taigan kanssa kouluun ja minä en yhtään osaa sanoa osataanko me tänään jotain vai eikö me osata sen tietää vain mun prinsessani tietää sen..
Tässä Taiga vielä lähettää kummitädilleen syntymäpäivä onnittelut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti