torstai 4. huhtikuuta 2013

Pohjanman Jyry kylässä

Tänään Jyry poika pohjanmaalta tuli meitä tervehtimään. Jyry oli päättänyt siirtyä jo kesäturkkiin ja jättänyt karvat kotiin. Jyry oli kovasti rauhoittunut ja käyttäytyi tosi kauniisti. Äiti Lotan kanssa käytiin lenkillä ja Taigankin kanssa leikittiin.
Jyry saapui Suvin kanssa kyläilemään

Terve mä olen Taiga ja minä Pilvi
Ja yhdessä nautitaan virvokkeita

Uusi tyttö talossa jihuu

On se mun poikani

Metsässä on kivaa



Tosi kivaa tuumii Jyry

Älkää jättäkö

Tutkitaan yhdessä

Suvin "leijona"

Vauhdissa riittää

Umpihankijuoksua

Töppöset tömisten

Täältä tulee Jyry

Äipän kaa

Kylän suurin kieli

Söpöliini

Lotan kolmen jalan seisonta

Lotta

Jyry

Suvi, Jyry ja Lotta
 Kiitos Suvi, että toit Jyryn käymään teitä oli tosi mukava nähdä. Taiga esiintyi myös Suville, syötiin lattiaa, pöydän jalkaa, sohvaa, hypittiin pöydälle, joten kyllä Suvi sai hyvän kuvan minun hyvin kasvateusta pennustani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti