perjantai 10. toukokuuta 2013

Perjantai vai maanantai

Ihan on päivät menneet sekaisin kun ei tiedä onko perjantai vai maanantai kun noita pyhiä on ripoteltu pitkin viikkoa. Valitsen kuitenkin tuon perjantain. Huomenna mennään taas Lunan kanssa kaverikoira keikalle, se on mukavaa. Mitä kaikkea kivaa mahdetaankaan tänä viikonloppuna ehtiä tekemään. Ainakin raparinsessa on pestävä sillä on niin rapainen kun pieni koira vaan voi olla, on siinä mulla näyttelykoira.
Kukahan rapainen pystykorva tämä on joka on pihallemme eksynyt.
En mää ole pystykorva mää olen pupu pää pensaassa.

Oikeastaan minä olen sekaravintoa syövä peto jolla on tarve metsästää ja nyt mä sain saaliiksi tuon otokän.
Voin mä olla aika kiusanhenkikin jos sille päälle satun tai jos Pilveltä kysytään.
Nyt pakko alkaa katsoa matsia on sen verran kiihkeät tunnelmat Suomi johtaa 1-0.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti