maanantai 27. toukokuuta 2013

Taiga ja Stella

Taiga sai pentuseuraa ja siinä oli tyttösillä todella hauskaa kun saivat painella pitkin metsää.
Odota minua

No mä loikkaan niin mä saan sut kiinni

Tukka takana onni edessä

Mitä kuka huusiko joku?

Älä kuule ala mulle

Ei kun leikkimään

Nyt mennään

Hännät töttörölle

Ei kun karkuun ja vauhdila

Tkana tuleva kenguru hyökkää

Ja kanervikko rytisee

Ja meillä oli niin mukavaa

Sulle salaisuuden kertoa mä voisin

Ota reppuselkään

Huh ei jaksa enää

Nyt taas mennään pyörremyrsky hyökkää

Solmussa

Ja pupuloikkaa eteen päin

Suo myyrät

Tässä puhutaa tsekkiä ja saksaa

Murut

Kaksi onnellista koiraa

Stella ja Taiga

Mun kaveri

Tähtisumua ja Taigaa

Kiitos lenkki seuralle

 Näistä kakarakuvista ei voi kuin tulla hyvälle tuulelle. Olipas niin hauskaa seurata noita mukuloita kun ne peuhasivat metsässä siinä mieli virkistyi ja silmä lepäsi. Koirien ileistäkin voi nähdä kuinka hauskaa niillä oli.

1 kommentti:

  1. Tosi kauniita kuvia olet onnistunut napsimaan. Tosin noin suloisen kaunista koiraparista ei huonoja kuvia saisikaan.

    VastaaPoista