keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Nyt kyllä

minulla on niin rapaisia näyttelykoiria  sunnuntaiksi ettei mitään määrää, raparinsessa on möyrinyt jossain mutaojassa on siinä sellainen pöllöleo vom Was ettei mitään määrää. Täytyy tuo Was pöllöleo punnita ja mitata kun huomenna se täyttää 9 kk niin täytyy lähettää kasvattajalle strategiset mitat. Huomisen jälkeen minulla ei sitten ole mitään pentukoiraa vaan junnu, on se aina niin ihanaa kun talossa on pentu, huomenna Was pöllöleolle kasvaa aivot.
 Leijonaa mä metsästän tahdon saada suuren...
Viikonlopusta on tulossa uhkaavaa vauhtia hyvin kiireinen kun tarkastelle tuota kalenteria. Perjantaina olemme menossa vierailulle Belindan ja Sissin luokse. Lauantaina olen lupautunut mätsäri tuomariksi Ypäjälle (täytyy kohta tutkia kuinka pitkä matka sinne mahtaa ola) sen lisäksi olen järjestänyt luiden ja lihojen haun samalle päivälle joten kePo on täystyöllistetty kun ioisena niitä yksin pakkailee. (Luultavasti joudun "maksamaan " kalliin hinnan tuosta järjestelystä) Sunnuntaina sitten Auran näyttely (piste i:n päälle Kepo saa koko viikonlopun koirajuttuja, ei tarvi tehdä moottoripyöräretkiä sateessa.) Sitten ihanilta pojilta terkkuja tuolta Tampereen suunnalta.
Nelson

 Tätä kuvaa katsoessa kyyneleet nousevat silmiin niin on Mooseksella äitinä kaunis lempeä katse, ihan kuin Bella minua katselisi viisailla silmillään.
Belunan Magic Nelson

Uimari poika

Belunan Kingly Moses

Ei taida BB nyt tietää kuinka komea sulko häntä vartoo kun rupesi tuota juoksua panttaamaan, täytyy vähän vilauttaa kuvaa.

Kaverukset



Ihana Mooses

1 kommentti:

  1. Kovasti näkyy Moosessa isäänsä olevan ... Isänsä ei vaan ole enään noin tumma kuonostaan ;)

    VastaaPoista