sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Onnea Belunan Magic pentue 2 v

 Synttärikorttia on Nelssonilla tarkan tutkinnan kohteena, että onhan se minulle eikä Moosekselle.

Tänään juhlivat Belunan Magic pentue  ja täyttävät kaksi vuotta. Tässä muutamia ihania synttärikuvia.
 Tässä juhlii Nelson ja Mooses avustaa kakun syömisessä.
 Belunan Magic Nelson 2 v
 Tää on niin hyvää..... mhmmm..
 Mä sain lahjan ihanaa, mitä täällä mahtaa olla.
 Synttärisankari Nelson
 Ihana lahjaluu sieltä paketista sitten löytyi.
 Belunan Magic Remy-Martin "Remu" juhlii perhepiirissä, hieman ikävissä merkeissä sillä paras kaveri Ransukoira joutui lähtemään yllättäen sateenkaarisillalle.
 Päikkärit.
Sitten me oltiin tänään Aurassa näyttelyssä ja tuomarina oli Petra Junehall Ruotsista. Matka oli tällä kertaa lyhyt nayttelypaikalle vain 5 minuuttia , mutta sitten muu olikin taas toinen juttu. Vesisadetta oli luvattu joten KePot alkoivat pystyttää telttaa ja se olikin hauskaa kun maa oli kivikovaa ja tuuli. No teltta oli juuri ajoissa noin pystyssä. Ja me Tarja minä ja KePot sekä Paloma, Taiga ja Luna olimme sateelta suojassa hetken. Sitten alkoi kehät ja vesisade yltyi, vaatteet kastui läpi , koirat kastui ihan kaikki kastui, hiukset liimautuivat silmille, että mä tykkään ulkoilmanäyttelyistä. Luna oli se mikä pelasti päivän sillä Luna oli hienosti ROP VET SA ja PN 2 hienoa meidän mummelilta, ja tämän johdosta me saimme sitten jäädä loppukehään jonka arvioitu aloitusaika oli 15:30 ja se alkoi 17:20 ja vettä satoi aivan loppumetreille asti. Nyt paistaa aurinko .

 Khaimas`Lightning Luna
 Minun ihana veteraanini
 Ensimmäisenä onnittelemaan riensi Naukkis
 Vesisadekkin oli päättynyt ja aurinko alkoi paistaa kun päästiin kotiin.
 Luna ja Naukkis
 Yhdessä haistellaan
 Seuraava onnitelija oli Pilvi
 Onnittelu suudelma
 Pilvi on niin innoissaan kun Luna tuli kotiin.
 Seuraavana onnittelija oli Taiga joka oli ollut kotona nukkumassa näyttelyn jälkeen päivä unet ja sen kyllä huomaa että päikkärit auttavat aina saamaan energian takaisin.
 Mä loikkaan
 Mä juoksen
 Mä hyppään
 Mä riehun
 Mä juoksen
 Taiga vauhdissa

 Taiga oli myös näyttelyssä ensimmäisen kerran juniori luokassa ja tuloksena oli JUK ERI 3. Taigaa kehuttiin erinomiaseksi tyypiltään ja feminiiniseksi , senhän näkee jo näistä kuvistakin.Kehuttiin silmiä ja turkkia ja maskia ja tyypillinen tempperamentti kuten huomaatte.

 Onkohan tämä sitä tempperamenttia

 Onnea Luna
 Onnittelu suudelma
 Riittää jo jookos?
 No ainakin mä loikkaan vielä kerran.
Kari sai napattua muutaman näyttelykuvankin ja ne laitetaan sitten kun ehdin ne saada sekä Paloman kaksivuotis kuvat. Paloma sai näyttelyssä myös ERI ja oli AVO ERI 4. Onnea siitäkin Palomalle.
 Belunan Magic Paloma 2 v.
Sitten Kari lähetti näyttelykuvia mitkä ehdittiin ottaa ennen kuin alkoi rankkasade. 
 Tässä taas Belunan XL Bad Habit "Max" kuopii jo innoissaan näyttelykehään menosta. Hienosti meni Maxillakin  tuloksena JUN EH 4.
 Tässä vielä mentiin vauhdilla hetkeä ennen kuin..
 nukahdin taas kehään.
Mä pystyn nukkumaan seisaaltaankin.
Reippaasti pitäisi askeltaa?
Telttajengi koossa taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti