torstai 13. kesäkuuta 2013

Perimän laajuinen terveyskartoitus.

Koirasi on nyt saanut tilaamasi MyDogDNA-terveyspassin. Perimänlaajuisen
terveyskartoituksen tulokset ovat nähtävillä MyDogDNA-tietokannassa. Tuollainen viesti ilmestyi tänään sähköpostiin. Kyseisen tarkastus on  tehty Taigalle, Biancalle ja Palomalle. Taigan ja Paloman tulokset tulivat jo, mutta Biancan ei vielä. BB on testaus on tehty rotuyhdistyksen kautta ja Paloma ja Taiga yksityisesti. Kummankin tulokset olivat hyviä, mikä ilahduttti minua suuresti.

Klo 03 viime yönä Taiga käveli minun ylitseni ja nuoli naamaani, yritin kertoa että klo kolme ei ole ylösnousu aika, joten taiga lähti sitten juomaan keittiöön ja sen jälkeen  Taiga päätti lähteä ulos. Ulkoa saavuttuaan noin klo 03:40 Taiga haki minun kenkäni ja alkoi jyrsiä sitä kuin puruluuta, siis Taiga joka ei ole tehnyt mitään tuollaista. Kun koirat aamulla menivät ulos niin Taiga paineli pitkin pihaa  hyppi ja loikki ja kun KePon kanssa mietittiin mistä tässä oikein on kysymys niin tultiin siihen tulokseen että koska taigasta tuli 9 kk vanha ja pentuaika siis vaihtui juniori kauteen niin samalla Taigalle kehittyivät juniorin aivot ja kyllä nyt alkaa tapahtua.
 Tasan yhdeksän kuukautta sitten syntyi Saksassa pieni Taiga ja varttui Balisha äidin hellässä huomassa.
Ihana ihana koira on Taigasta kasvanut. Vain yksi asia minua huollestuttaa, sillä minulla ei nyt ole yhtään pentua ja se tarkoittaa että pentukuume alkaa nousta APUA.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti