torstai 20. kesäkuuta 2013

Valittaja palkittiin

Kolme viikkoa sitten ostin salaattipöydästä erilaisia salaatteja ja kun kotona söin niitä niin suuhuni osui sellainen peltisuikale jossa oli terävä piikki päässä. Lähetin sen asiakaspalautteena kauppiaalle ja tänään sain soiton että voin noutaa kaupasta hedelmäkorin ja aivan ihana hedelmäkori minua odottikin. Siis tarinan opetus aina kannattaa "valittaa" tai miten se nyt hienommin sanotaan antaa rakentavaa palautetta. Hedelmäkorissa oli anaskirsikoita, ananas, omenia, mandariinejä, papayja, avokaado, banaania ja kiivejä. Kiittää ja maiskuttaa hedelmiä. Sitten tänään saapui odotettu kunniakirja.
Luna oma veteraanini
 

 Luna luki tässä kunniakirjaa ja oikein oli nimi kirjoitettu.
Khaimas´Ligthning Luna Suomen muotovalio.
Belunan kennelin koko lauma toivottaa kaikille hyvää ja turvallista ja aurinkoista juhannusta.
Juhannusyön Taigaa
"Pään painan ruohikolle ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella, mä tahdon olla vain.
Sen viisaammat voi tehdä, mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut ja luonnon loiston nään.
Voi leikitellä mielikseen, voi ottaa jättää paikoilleen tai olla niin kuin luonnostaan ja maata vaan.
Mä peikko siihen uskoon jään, on maailmaa tää minkä nyt mä nään.
  - Tove Jansson - "Muumipeikon juhannusruno"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti