tiistai 16. heinäkuuta 2013

Mietteitä

Tuossa juuri kaveri kyseli, että miten koirat ovat reagoineet KePon lomamatkalle lähtöön ja kertoilin että ei ne mitenkään  siihen reagoi, mutta taisin kyllä puhua puppua. Bianca ei jätä minua silmistään ja Luna seuraa jokaista askelta. Milana ja Taiga sentään leikkivät ulkonakin, paitsi että yöllä meidän sängyssä on todella ruuhkaa. Siellä nukkuu ainakin kolme koiraa ja Taiga vie ainakin kolmen koiran tilan siis nukkuu kontit pitkänä ihan keskellä sänkyä ja yllättäen ei siirry mihinkään. Minä ja Pilvi ja Luna yritämme roikkua sängyn reunalla ja klo 04  alkaa hulinat. Tänään Taiga hyppäsi T-tyylillä sängystä suoraan liukutaklauksella vesikuppiin ja viisi litraa vettä laminaatille klo 04 yöllä. Ei meidän elämä ainakaan tylsää ole ja jotenkin kummastai uni katoaa kun pesee lattiaa muutaman koiran avustuksella.
Kyllä mä voin siirtyä, mutta pitää olla hyvä syy.


Eilen illalla Taiga oli taas istuttanut minun kukkaseni uudelleen ihan eri paikkaan ja hieman alkoi jo kuivuus vaivata kukka parkoja, jota eivät saa olla omassa purkissaan.

 Minä etsin muurahaisia. Eikös kukaan voi auttaa minua?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti