sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Ole kiltti vaimolle päivä.

Meillä on tänään ollut ole kiltti vaimolle päivä, aamupäivä puuhasteltiin yhdessä pihahommia ja iltapäivällä KePo sanoi, lähdetäänpä ulos syömään ja se tapahtuu todela todella harvoin ei joka vuosi. Ei Tarvinnut kahta kertaa pyytää kun olin jo pesemässä hiuksia ja laittamassa maalia naamaan. Sitten mentiin tukka putkella. Syötiin jokirannassa Vakkahuoneella saaristolaispöydän antimia, huh vieläkin vatsa pömpöttää. Sen jälkeen harrastimme sukulaisvierailuita kolmessa eri paikassa ja lopulta palattiin kotiin haukkujen luokse.
 Mikä mato tuo on?
 Mhhmm täytyy tutkia tarkemmin.
 Nam sieltä tulee vettä.
 Mä kesytän sen.
 No niin uskoihan se tuli pois mun uima-altaasta.
 Se sylkee mun päälle.
 Herkullisen näköistä.
 Mä juon kaiken tämän veden.
 Mä juon ja juon ja juoan.
Voitin ei tule enää vettä siis sain juotua sen tyhjäksi (hana suljettiin). Voittajan on helppo hymyillä.







Mitä otetaanko täällä kuvia ilman minua, ei oteta mä mahdun kyllä kuvaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti