sunnuntai 25. elokuuta 2013

Ei päivää ilman vahinkoa

Joku on varmaan tökkinyt meidän näköisiin woodoo-nukkeihin piikkiä ja manannut meidän päällemme sen seitsemän vitsausta, sillä tänään taas tapahtui. Pyysin KePoa lähtemään kanssani kirppikselle, mutta häb halusi jäädä hakkaaman puita no en ehtinyt minäkään lähteä kun verta valuva mies ilmestyi ovelle, oli sitten kirve heilahtanut ja peukku jäänyt väliin. Onneksi ei ihan irti poikki , muta jänne poikki ja luu murtunut osiin, kyllä sitä siinäkin on ihan tarpeeksi. KePo siis odottelee nyt käsileikkaukseen pääsyä. Minä taas odottelen maanantaita, jotta röntgenlääkäri katsoo ne mun kuvat , että onko mahdollisia murtumia kylkiluissa, en suko että on vaikka sanoisinko todella kipeä on tuo kylki ja aivan mahdoton tuo polvi joka valuu koko ajan jotain nestettä.
KePon kipsattu käsi
 Nyt me ollaan sitten tasapuolisesti kohellettu ja vammauduttu, olsikohan tämä nyt tässä, hei sinä joka tökit niitä neuloja siihen nukkeen LOPETA.
Koirat ovat onneksi olleet vauhdissa vaikka, emme olekkaan päässeet kovin paljon lenkille kun ei voi raahata tuota jalkaa pitkin metsiä.
Minä tulen odota odota...

Apua miten mä tästä pääsen yli..

Päättäväinen lähestyminen..

Hyppy ja

lento ja varma alastulo.

 Eemeli jatkaa rakennuspuuhia ja toimii apumiehenä ihan mielellään.
Tarvitaanko tätä?

Hyvin sujuu, tehdään vaan tarpeeksi suuri että minä mahdun tähän hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti